sâmbătă, 12 iulie 2008

"Ori mori, ori ramai leguma"


Numele meu este Dinu Marius Ciprian, iar tatal meu, Dinu Aurica, in varsta de 55 de ani, a primit o veste zguduitoare, in urma cu 6 saptamani (sfarsitul lunii mai): are o tumoare foarte mare, pe trunchiul cerebral, fara sanse de reusita a operatiei - pentru a-l cita pe doctorul Gorgan de la Bagdasar, "ori mori, ori ramai leguma". A fost consultat si de doctorii Ciubotaru si Munteanu de la Bagdasar, dar nici dumnealor nu i-au dat sperante.

Am aflat de Dr. Danaila si de echipa sa (Dr. Stefanescu si Dr. Olteanu) de la Institutul National de Neurochirurgie si , in urma discutiei purtata cu dansii la inceputul lunii iunie, sperantele ne-au revenit, deoarece au sustinut ca au operat cazuri mai dificile, cu succes. L-au programat pe tata pentru data de 10 iulie 2008, insa, cu o zi inaintea operatiei ne-au marturisit ca nu au mai intampinat un caz intr-atat de complex (contrazicandu-se) si ca riscul de mortalitate este foarte mare, de 30%, precum si riscul de paralizie. Deci, am ajuns la acelasi verdict: "ori mori, ori ramai leguma".

Dr. Stefanescu ne-a sugerat sa incercam in strainatate, lucru pe care l-am si facut si am obtinut o programare la Institutul International de Neurochirurgie din Hanovra, Germania (INI), pentru data de 29 iulie. Aici urmeaza sa fie operat de celebrul neurochirurg Dr. Samii, care ne-a asigurat ca singurele riscuri sunt vederea dubla si probleme de deglutitie. Deci, tata are sanse maxime sa sa traiasca aproape normal, numai daca este operat de acest doctor. Dar costurile operatiei sunt prea mari pentru familia noastra, pentru rude si prieteni, intrucat provenim dintr-un mediu modest: 40.000 de euro, care trebuie depusi in contul INI Hanovra pana la data de 29 iulie. Ajutorul pe care i-l oferim noi nu este suficient intr-un timp asa de scurt - 17 zile. Starea lui se deterioreaza rapid, mai ales ca am asteptat o luna sa fie operat la Bucuresti.

Deocamdata am deschis conturi pentru donatii si sponsorizari pe numele meu, Dinu Marius Ciprian (CNP 1790609434514), la UniCredit Tiriac Bank, filiala Nerva.

Acestea sunt:
RON RO16BACX0000000246908000
EUR RO86BACX0000000246908001
Am trimis un mesaj la Crucea Rosie, dar nu am un raspuns si imi sun prietenii, rudele cunostintele, avand in vedere si posibilitatea primirii unei sponsorizari din partea firmelor. Desigur, am apelat si la sindicatul intreprinderii la care este tata angajat.

Daca ne puteti ajuta cu sugestii, sfaturi, recomandari si popularizarea cazului, va multumim si va suntem recunoscatori.

Ne rugam ca Dumnezeu sa il ajute pe tata, sa-i prelungeasca viata care, fara operatie, i s-ar scurta brusc si sunt sigur ca El va rasplati orice contributie, oricat de mica.

Niciun comentariu: